.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییرات گسترده در وزارت خارجه

اخبار رسیده از وزارت خارجه حاکی است تغییرات گسترده‌ای در وزارت خارجه در حال انجام است و به زودی با تغییر ساختار تشکیلاتی وزارت خارجه، انتصاب‌های جدیدی در زیر مجموعه تحت مدیریت دکتر علی اکبر صالحی صورت خواهد گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک، اگرچه گمانه‌زنی‌های متعددی درباره پست‌های وزارت خارجه بر سر زبان‌ها افتاده اما ظاهرا در ساختاری جدید که برای وزارت خارجه تعیین شده سه معاونت سیاسی و یک معاونت حقوقی بین‌المللی در نظر گرفته شده که شنیده ها حاکی است معاونت اروپا و آمریکا به یکی از آقایان علی آهنی (معاون فعلی اروپا)، بهرام قاسمی (مشاور وزیر) یا زبیب (مدیرکل فعلی آمریکا) سپرده خواهد شد.

از سوی دیگر، برای پست معاونت حقوقی و بین‌الملل، آقایان محسن نبوی، آخوندزاده و قشقاوی مطرح هستند که صالحی یکی از این سه نفر را به این سمت منصوب خواهد کرد.

بنابر این گزارش، برای انتصاب در معاونت اداری و مالی که اکنون حسین فرحی مسئولیت آن را به عهده دارد، آقایان ملک‌زاده و کمالوندی و برای معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج از کشور نیز آقایان ملک‌زاده، میرفخار و شمسیان مطرح هستند.

گفتنی است بررسی‌های خبرنگار ما درباره دو معاونت سیاسی دیگر وزارت خارجه ـ که متشکل از معاونت عربی، آفریقایی، آسیا و همسایگان است ـ نشان می دهد که ظاهرا تاکنون افراد خاصی برای تکیه بر صندلی این معاونت‌ها مطرح نشده‌اند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.